Audio Video Show

Warszawa
PGE Narodowy

Olsztyn Green Festival 2025

Olsztyn
CRS Ukiel

Akademia Pana Kleksa

Warszawa
Teatr Capitol

PUŁAPKA NA MYSZY

Warszawa
Teatr Ateneum

Kalyani

Kraków
Teatr Variete

DREAMERSLAND 2025

Bolimów
Zaścianek Babie Lato

Ekipa Świata

Warszawa
Teatr Capitol

Łóżko pełne cudzoziemców

Warszawa
Teatr Capitol

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Ostrzeszów
Ostrzeszowskie Centrum Kultury

Mikołajek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Dzień Świra

Warszawa
Teatr Ateneum

Seks dla opornych

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Koncert przy świecach: Muzyka filmowa- Hans Zimmer i inni

Kalisz
Uniwersytet Kaliski, Aula Collegium Novum

Vanitas

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

Hair

Warszawa
Scena Relax

Nowy wspaniały świat

Lublin
Teatr im. Juliusza Osterwy

Excentrycy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

IX SYMFONIA D-MOLL OP. 125 / LUDWIG VAN BEETHOVEN

Warszawa
Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego

Spaghetti Poloneze

Warszawa
Scena Relax

Cudowna terapia

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Światowe Koncerty Gwiazd | Dave Weckl & Tom Kennedy Projekt

Bydgoszcz
KINOTEATR ADRIA

FREESTYLE HEROES | Gdańsk/Sopot | Ergo Arena

Gdańsk
Ergo Arena Gdańsk

Koncert wśród setek świec: Muzyka z serialu Bridgertonowie

Poznań
Estrada Poznańska

Dziady

Kraków
Teatr Współczesny w Krakowie

Bach to the street

Łódź
Akademia Muzyczna im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi

Powiedz TAK!

Sobótka
Ślężański Ośrodek Kultury

Once

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Pilot i Mały Książę. Cyber musical.

Katowice
Miasto ogrodów

Romeo i Julia is not dead

6.69
(13 oceny)
Kiedy jedyną alternatywą na uratowanie miłości jest zażycie trucizny, której działanie ma ustąpić po trzech dniach i dać kochankom zmartwychwstanie w wolnym od granic nowym, wspaniałym świecie, to czy brzmi to jak dobry plan? A może trafniejsze jest inne pytanie: może coś poszło nie tak? Wieczni kochankowie jeszcze raz wracają na scenę życia, by rzucić wyzwanie światu i między popkulturowymi kliszami próbują odnaleźć miejsce dla siebie oszukując przeznaczenie. Tylko czy wielki teatr świata pozwoli im na to? Czy może przerobi ich znowu w ikoniczny plakat Kochanków z Werony? Jedno pozostaje niezmienne – prośba Romea i Julii, żebyście raz jeszcze trzymali za nich kciuki, może z tą tylko różnicą, żebyście tym razem trzymali je nieco mocniej. Michał Siegoczyński o spektaklu: „Romeo i Julia stali się hasztagiem, rodzajem myśli czy idei, której najważniejszym spoiwem jest ich ofiara. Ofiara, która musi się dokonać. No ale właśnie: czy musi, a jeśli tak, to dlaczego i dla kogo? Dramat Williama Shakespeare’a jest dla mnie punktem wyjścia, ale i labiryntem, w który wchodzą główni bohaterowie, tak jakby ktoś pokazał im scenariusz ich życia, odsłonił przyszłość, punkt, do którego zmierzają, zachęcając jednocześnie do refleksji i krytycznego spojrzenia na własne losy, może nawet próby ich przewartościowania. Tylko czy jedynym lekiem i odpowiedzią na kruchość i ulotność miłości jest niczym w mitycznym klubie dwadzieścia siedem, złożenie życia w ofierze już na samym jego starcie? Czy gwarancją nieśmiertelności dla Romeo i Julii może być tylko ta celebrowana od setek lat krwawa krucjata, gdzie afrodyzjakiem serca jest zakazany owoc miłości, a ceną za jego spożycie śmierć? A może rezultat tych igrzysk stał się dla nas zbyt oczywisty, jak poranna kawa czy poobiednia drzemka? Czy w zamian za narcystyczną fotografię tak sporządzonej wieczności, kochankowie nie mogliby doświadczyć obarczonego niepewnością, przeciętnością i prozą życia, ale jednak spełnienia? A może już sama taka myśl staje się dla ich wyznawców obrazoburczym skandalem? Mimo tego chciałbym wyposażyć Romea i Julię w heroizm dążenia do własnej podmiotowości, który może sprawi, że dłoń Williama Shakespeare’a prowadząca pióro zawaha się w którymś z aktów nadając historii nowy, nieoczywisty bieg. Ale czy tak się stanie będzie można się przekonać w Teatrze Wybrzeże już w drugiej połowie lipca.” Spektakl zalecany dla widzów od 16 roku życia. W spektaklu wykorzystano kostiumy autorstwa Zofii de Ines. Spektakl realizowany przy wsparciu finansowym Miasta Pruszcz Gdański.

Czas trwania: 120 minut

Występują

Realizacja

Scenariusz i reżyseria: Michał Siegoczyński Konsultacje dramaturgiczne: Patryk Warchoł Scenografia: Justyna Elminowska Kostiumy: Sylwester Krupiński Muzyka: Kamil Pater Ruch sceniczny: Maćko Prusak Video: Natalia Mentkowska Światło: Damian Pawella Operatorzy kamery: Oliwia Niewidziała, Jakub Wadecki Projekt plakatu: Emilia Kamińska Zdjęcia: Rafał Skwarek Asystent reżysera: Robert Ciszewski Inspicjent – sufler: Agnieszka Szczepaniak

Opinie naszych Widzów

(6)

10/10

Bardzo mi spodobala gra aktorow,oraz zupelnie inne spojrzenie na ten dramat

el.....@....pl | 21.02.2024

10/10

Bardzo ładny nowoczesny spektakl! Polecam wszystkim!

ma.....@gm...il.com | 19.02.2024

10/10

Spektakl zjawiskowy,wciągający pełen zwrotów i akcji. Nie znam takiego który by się nudził od pierwszej minuty petarda polecam.

ro.....@gm...il.com | 30.10.2023

2/10

szokujący, negatywnie, wulgarny szczególnie jako spektakl na walentynki

ma.....@mi...ra.pl | 16.02.2024

1/10

Niewłaściwie dobrany kontrowersyjny spektakl na wieczór sylwestrowy!!!!! Dyrekcja Teatru powinna się wstydzić za taki wybór

sm.....@....edu.pl | 10.01.2024

1/10

Ten spektakl przyczynił się do tego że do końca życia nie pójdę do teatru.

ju.....@....pl | 10.01.2024

Adres i dojazd

Teatr Wybrzeże

ul. Św. Ducha 2, Gdańsk

Romeo i Julia is not dead

Wydarzenie nie odbywa się w nadchodzącym czasie, ale gdy pojawi się nowy termin, damy Ci znać!

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem (przy wykupieniu opcji biletu flex)

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!