Olsztyn Green Festival 2025

Olsztyn
CRS Ukiel

Akademia Pana Kleksa

Warszawa
Teatr Capitol

PUŁAPKA NA MYSZY

Warszawa
Teatr Ateneum

Kalyani

Chorzów
Chorzowskie Centrum Kultury

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Łóżko pełne cudzoziemców

Warszawa
Teatr Capitol

DREAMERSLAND 2025

Bolimów
Zaścianek Babie Lato

Ekipa Świata

Warszawa
Teatr Capitol

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Częstochowa
Akademickie Centrum Kultury Klub Politechnik Częstochowa

Koncert przy świecach: Muzyka filmowa- Hans Zimmer i inni

Kalisz
Uniwersytet Kaliski, Aula Collegium Novum

Mikołajek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Hair

Warszawa
Scena Relax

Cesarz

Warszawa
Teatr Ateneum

Excentrycy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Spaghetti Poloneze

Warszawa
Scena Relax

Cudowna terapia

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

IX SYMFONIA D-MOLL OP. 125 / LUDWIG VAN BEETHOVEN

Warszawa
Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego

FREESTYLE HEROES | Kraków | Tauron Arena

Kraków
Tauron Arena Kraków

Koncert wśród setek świec: Muzyka z serialu Bridgertonowie

Poznań
Estrada Poznańska

Światowe Koncerty Gwiazd | Dave Weckl & Tom Kennedy Projekt

Bydgoszcz
KINOTEATR ADRIA

Vanitas

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

Once

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Seks dla opornych

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Dziady

Kraków
Teatr Współczesny w Krakowie

Zemsta

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Dźwiękospełnia Osterwy: Recital Zbigniewa Zamachowskiego - nie tylko o miłości

Lublin
Teatr im. Juliusza Osterwy

Przypowieść o chłopcu i jagnięciu, czyli auxiliańskie misterium o zbawieniu — koncert jubileuszowy

Kraków
Kolegiata św. Anny

NOVUM_halloween

Debrznica
Pałac Debrznica

Uczycie nas, jak suknie się podnosi

Songi Brechta, mimo ponad 80-letniej tradycji inscenizacyjnej, nadal porywają swoją aktualnością. Mroczne, pełne szaleństwa, choć niepozbawione przewrotnego humoru i liryzmu urzekają formą i przekazem. Odkrywcze językowo i prowokacyjne teksty, ekspresja i stylistyczna rozpiętość muzyczna oraz satyra społeczno-polityczna otwierają przed widzem zupełnie nowe możliwości interpretacji, jednocześnie zapraszając do emocjonalnego przeżywania. Na scenie zobaczymy pragnienia, żądzę i bunt. A wszystko to w gwiazdorskim wykonaniu genialnych aktorek i aktorów krakowskich scen i w towarzystwie muzyki na żywo. _________________________________________________________________ 125-lecie urodzin wielkiego człowieka teatru, Bertolta Brechta postanowiliśmy uczcić przypominając jego twórczość znaną i mniej znaną. Zastanawiamy się, co by było gdyby i on, i postacie z jego dramatów, poezji, songów… popatrzyły z jakichś zaświatów na nasz świat. Cóż by zobaczyli?- wojny były – i są, szczęśliwa i nieszczęśliwa miłość wciąż istnieje, niesprawiedliwość społeczna istnieje również. Ludzie dalej są poranieni, albo radośni, uwikłani – jak zawsze – w miłość, nienawiść, narodziny, śmierć, w politykę i w borykanie się z losem własnym. My, twórcy tego spektaklu (mamy nadzieję, że wzruszającego, mądrego i dającego nadzieję na przyszłość) jesteśmy zafascynowani twórczością autora „Życia Galileusza”. Towarzyszy nam radość z codziennego z nią obcowania. Wierzymy, że tę radość i fascynację podzieli z nami również Publiczność. Józef Opalski , reżyser spektaklu "Uczycie nas, jak suknie się podnosi" __________________________________________________________________ Spektakl „Uczycie nas, jak suknie się podnosi” to niepowtarzalna interpretacja dzieł niemieckich twórców lat 20. XX wieku we współczesnym wykonaniu gwiazd krakowskich scen dramatycznych i estradowych. W zestawieniu z muzyką na żywo w towarzystwie skrzypiec, kontrabasu, pianina i akordeonu ponadczasowy duet Brecht & Weill urzeka publiczność swoją uniwersalnością w tradycyjnej formie. Doświadczenie pomiędzy spektaklem a musicalem; jak występ w cichej, niewielkiej kawiarni w zadymionej piwnicy, o której wiedzą nieliczni prostej, z muzyka na żywo, z klimatem poprzedniego wieku. Miejsca gdzie scena należy do aktorek, śpiewaczek, które w tej niewielkiej przestrzeni stają się gwiazdami tylko po to aby zaraz po zejściu stopić się z przytłaczającą, mroczna rzeczywistością. Adriana Markowska, Dziennik Teatralny

Czas trwania: 75 minut

Organizator: Teatr KTO (więcej wydarzeń organizatora)

Występują

Realizacja

Scenariusz i reżyseria: Józef Opalski Przekłady: Barbara Swinarska, Władysław Broniewski, Ryszard Krynicki, Józef Opalski, Robert Stiller, Witold Wirpsza, Paweł Zarychta Scenografia i kostiumy: Aleksandra Reda Kierownictwo muzyczne: Jacek Bylica Przygotowanie wokalne: Justyna Motylska Reżyseria światła: Katarzyna Smożewska Reżyseria dźwięku: Michał Warmusz Asystentka reżysera, producentka: Urszula Swałtek Muzycy: Agnieszka Bugla-Bylica – skrzypce Jacek Bylica – piano Grzegorz Frankowski – kontrabas Andrzej Włodarz – akordeon

Opinie naszych Widzów

(2)

10/10

Wspaniałe. Sztuka skłaniająca do myślenia, zdolni aktorzy, przepiękne solo Aktorki, muzyka grana na żywo. Cieszę się, że na deszcze spektakl niezniżający się do poziomu przekleństw i tanich zabiegów. Oprócz tego samo miejsce jest urokliwe i przytulne.

na.....@gm...il.com | 15.12.2023

8/10

Wysoki poziom umiejetności wokalnych i aktorskich pań, nieco słabszy pan. Pani Bozena Zawiślak wciąż w wysokiej formie!

w......@....pl | 16.12.2023

Adres i dojazd

Teatr KTO,

ul. Zamoyskiego 50, Kraków

Uczycie nas, jak suknie się podnosi

Kraków, Teatr KTO

Kraków,

Teatr KTO

pt., 29.11

19:00

od 65 zł

ostatnie miejsca

Kraków,

Teatr KTO

sb., 30.11

19:00

od 65 zł

ostatnie miejsca

Bilety dostępne do 30.11 godz. 13:00

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem (przy wykupieniu opcji biletu flex)

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Inne wydarzenia w tym miejscu

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!