Olsztyn Green Festival 2024

Olsztyn
CRS Ukiel

ZEW się budzi festiwal 2024

Lesko
Stadion Miejski

Musicalowy Pamiętnik

Warszawa
Teatr WAM

Bitwa o Broadway

Gdynia
Teatr Muzyczny im. Danuty Baduszkowej w Gdyni

Friends

Warszawa
Teatr Capitol

GREASE

Warszawa
Scena Relax

KALYANI School Edition I bilety dla grup (55zł) dostępne pod nr tel. 660442160

Warszawa
Teatr Syrena

Dreams

Warszawa
Teatr Capitol

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Kongo

Warszawa
Teatr Capitol

Niesamowite przygody 10 skarpetek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Cesarz

Warszawa
Teatr Ateneum

Abonament na szczęście

Warszawa
Scena Relax

NIENASYCENI

Warszawa
Garnizon Sztuki

GRA

Warszawa
Garnizon Sztuki

NAPIS

Warszawa
Teatr Ateneum

Koncert jubileuszowy – Hity Bohema House!

Warszawa
Bohema House Teatr Ekologiczny

Dzień Świra

Warszawa
Teatr Ateneum

Co Jest Grane Festival 2024

Warszawa
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Śluby Panieńskie

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Kuguar. Musical

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Pomoc domowa

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Cudowna terapia

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

CZARODZIEJSKI FLET. PRZEDSTAWIENIE DLA DZIECI / WOLFGANG AMADEUS MOZART

Warszawa
Muzeum Łazienki Królewskie

Klaus - obsesja miłości

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Kto chce być Żydem?

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

„Toksyczni ludzie” – spotkanie z dr psychologii Ewą Woydyłło-Osiatyńską

Warszawa
PROM Kultury Saska Kępa

Sfora | Muzyczne Kolonie: Unlearning

Rajgród
Ośrodek Wypoczynkowy Knieja i Energetyk

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Września
Wrzesiński Ośrodek Kultury w Wrześni

Etran de L'Aïr (Niger) - Jedyny Koncert w Polsce

Warszawa
Pardon, To Tu

Kobieta, która wpadała na drzwi

Historia Pauli, pyskatej i sarkastycznej, zagubionej kobiety, matki czwórki dzieci, którą uzupełniają przejmujące utwory Sinead O’Connor w polskim tłumaczeniu. Jest to opowieść o szkole, dojrzewaniu, matce, dzieciach, pracy, mężczyznach i o miłości, która nie ma granic. Gęsta, hiperrealistyczna, niestroniąca od brutalności proza Roddy’ego Doyle’a w połączeniu z muzyką na żywo staje się manifestem współczesnej kobiety Ta piękna opowieść w połączeniu z hipnotyzującym głosem Anety Todorczuk sprawi, że przepadniecie bez reszty. Obok tego spektaklu nie da się przejść obojętnie. MEDIA O SPEKTAKLU: Inspiracją i ramą dla spektaklu opartego na tekście Roddy’ego Doylea „Kobieta, która wpadła na drzwi” są piosenki Sinead O’Connor z płyty „Universal Mother”, opowiadającej o doświadczeniu przemocy. I właśnie świetne muzyczne aranżacje Michała Lamży wraz z drapieżnym aktorstwem Anety Todorczuk napędzają ten spektakl. „Historia przemocy” Michał Centkowski „Newsweek” Muzodram jest przejmującym wołaniem przeciw przemocy. Aktorka zachwyca skalą swoich możliwości, otwierając psychologiczne głębie kryjące się w bohaterce. Bo to także jej opowieść o potrzebie akceptacji, uznania, szacunku dla każdego człowieka, broniąca tzw. ludzi nieważnych. "Przeciw przemocy" Tomasz Miłkowski „Przegląd” MONODRAM ROKU wg Rude Rude Girl Jestem przekonana, że pokochacie Paulę od pierwszego wejrzenia, od pierwszych wypowiedzianych przez nią słów. Ta piękna opowieść w połączeniu z hipnotyzującym głosem Anety Todorczuk sprawi, że przepadniecie bez reszty. Rude Rude Girl Obok tego spektaklu nie da się przejść obojętnie. Nie da się go przemilczeń, ani o nim zapomnieć. To, co zobaczymy na scenie, momenty z którymi się zderzymy, zostaną z nami na długo. Agnieszka Kobroń Afisz Teatralny

Czas trwania: 120 minut

Występują

Aneta Todorczuk

Realizacja

Scenariusz i reżyseria: Adam Sajnuk Aranżacje: Michał Lamża Tłumaczenia piosenek: Pola Mikołajczyk Autor: Roddy Doyle ZESPÓŁ MUZYCZNY: Joachim Łuczak - skrzypce Wojciech Gumiński - kontrabas Szymon Linette - instrumenty perkusyjne Michał Lamża - instrumenty klawiszowe

Opinie naszych Widzów

(12)

10/10

Mocny, emocjonujący ,dotykający

ka.....@gm...il.com | 26.09.2021

10/10

Wyjątkowy spektakl o mocnym przekazie i niezwykłej oprawie muzycznej (muzyka i śpiew na żywo). Aktorka znakomicie gra trudny monodram i wspaniale śpiewa. Spektakl porusza do głębi. Polecam!

ad.....@....pl | 3.07.2021

10/10

Rewelacyjna Aneta Teodorczuk. Wspaniały podkład muzyczny, wplecione piosenki Sinead O'Connor, oświetlenie - wszystko tu wspaniale współgra. Teodorczuk wygrywa na emocjach, jest prawdziwa do bólu. Spektakl dla każdego, kto zetknął się z przemocą. Czyli dla każdego.

do.....@....pl | 9.10.2020

10/10

Ogladam juz nie pierwszy spektakl z udzialem tej aktorki. Zawsze genialna. Zawsze zachwyca. Zawsze zmusza do refleksji

bo.....@gm...il.com | 10.12.2019

10/10

Mocny tekst. O przemocy w rodzinie, o walce o siebie, o lepsze jutro dla dzieci. Bardzo mocna emocjonalnie, pięknie ilustrowana muzycznie. Bardzo dobra gra aktorska.

mi.....@on...et.pl | 8.09.2019

9/10

Bardzo, bardzo dobry monodram, Pani Aneta jest absolutną mistrzynią. Spektakl jest wymagający, wręcz miejscami męczący, ale to dlatego że jest twardy i prawdziwy. Świetne piosenki, bardzo dobra muzyka na żywo. Na koniec wspomnę, że nie lubię monodramów.

ep.....@gm...il.com | 8.09.2019

9/10

mocny!

re.....@gm...il.com | 8.09.2019

8/10

Jestem pod wrażeniem jak można utrzymać skupienie odbiorców przez prawie 2h. Wielki szacunek dla głównej bohaterki. Do tego świetna warstwa muzyczna! Gratulacje!!!!

lu.....@wi...es.pl | 5.10.2021

8/10

Długi, jak na monodram, ale świetnie zagrany od początku do końca. Naprawdę warto się zasadzić i, mimo tego, że dość rzadko grany, zdobyć na niego bilety. Polecam

tr.....@on...et.eu | 7.09.2019

8/10

Momentami doskonały monodram ze świetną oprawą muzyczną.

ar.....@gm...il.com | 21.06.2019

7/10

Bardzo dobra gra aktorska, świetny zespół muzyczny. .......ale temat spektaklu męczący. Błagam ! Zainwestujcie w klimatyzację.

ne.....@tl...en.pl | 3.07.2021

6/10

Ciekawy spektakl. Bardzo dobre wrażenie robi obecność na scenie muzyków, którzy stanowią doskonałe tło muzyczno-dźwiękowe. Niestety, całość spektaklu wypadła w moim odczuciu średnio. Powodem było nieprzygotowanie aktorki. Zapominanie i mylenie tekstu zdarzało się bardzo często. Przy biletach, za które płacę 70 zł oczekuję, że aktorka nie będzie się myliła i zacinała co kilkanaście zdań. Przeszkadzała mi również w odbiorze suflerka, która podpowiadała tak głośno, że słychać ją było w całej sali. Przedstawienie, na którym byłem wyglądało trochę jak próba z publicznością, a nie drugi spektakl po premierze. Dużym atutem spektaklu były piosenki, które aktorka wykonała bardzo dobrze.

bl.....@gm...il.com | 26.06.2019

Kobieta, która wpadała na drzwi

Wydarzenie nie odbywa się w nadchodzącym czasie, ale gdy pojawi się nowy termin, damy Ci znać!

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!