Olsztyn Green Festival 2024

Olsztyn
CRS Ukiel

ZEW się budzi festiwal 2024

Lesko
Stadion Miejski

Musicalowy Pamiętnik

Warszawa
Teatr WAM

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Bitwa o Broadway

Chorzów
Chorzowskie Centrum Kultury

Friends

Warszawa
Teatr Capitol

GREASE

Warszawa
Scena Relax

KALYANI School Edition

Warszawa
Teatr Syrena

Dreams

Warszawa
Teatr Capitol

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Kongo

Warszawa
Teatr Capitol

Niesamowite przygody 10 skarpetek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Cesarz

Warszawa
Teatr Ateneum

Abonament na szczęście

Warszawa
Scena Relax

NIENASYCENI

Warszawa
Garnizon Sztuki

GRA

Warszawa
Garnizon Sztuki

NAPIS

Warszawa
Teatr Ateneum

Co Jest Grane Festival 2024

Warszawa
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski

Pomoc domowa

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Kuguar. Musical

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Cudowna terapia

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

CZARODZIEJSKI FLET. PRZEDSTAWIENIE DLA DZIECI / WOLFGANG AMADEUS MOZART

Warszawa
Muzeum Łazienki Królewskie

Marysia ma Rysia

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Klaus - obsesja miłości

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Kto chce być Żydem?

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

„Toksyczni ludzie” – spotkanie z dr psychologii Ewą Woydyłło-Osiatyńską

Warszawa
PROM Kultury Saska Kępa

Sfora | Muzyczne Kolonie: Unlearning

Rajgród
Ośrodek Wypoczynkowy Knieja i Energetyk

Vanitas

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

Etran de L'Aïr (Niger) - Jedyny Koncert w Polsce

Warszawa
Pardon, To Tu

Calineczka. Magia tkwi w naturze

Warszawa
Bohema House Teatr Ekologiczny

Części ciała, reż. Ramona Nagabczyńska

9.19
(21 ocen)
Części ciała Ramona Nagabczyńska /English below/// Solo Części ciała jest efektem choreograficznej fascynacji twarzą. Performans bada zarówno jej anatomię i fizjologię, jak i zdolność do bycia nieustannie zmieniającym się obrazem, generującym znaczenia, emocje i tożsamości. Tradycyjnie twarz uważana jest za nośnik prawdy, interfejs sfery psychicznej człowieka, a język jej analizy naładowany jest romantyczną mitologią. Twarz jest częścią ciała, na którą zwracamy szczególną uwagę i która najbardziej uaktywnia empatię na poziomie neuronów lustrzanych. Jednocześnie – jak w przypadku innych części ciała – jej używanie i postrzeganie podlegają historycznym przemianom i specyficznym nakazom. Skąd wzięła się charakterystyczna dla tańca współczesnego obsesja na punkcie neutralnej twarzy i co ta neutralność miałaby właściwie oznaczać? Jaki jest związek groteski i kobiecej podmiotowości? Co współczesna choreografia twarzy mówi nam o kulturowej opresji? czytaj recenzję "Dialogu" http://www.dialog-pismo.pl/ramona-nagabczynska Choreografia: Ramona Nagabczyńska Współpraca dramaturgiczna: Mateusz Szymanówka i Agata Siniarska Opieka artystyczna: Philippe Riéra Muzyka: Georges Bizet, Vincenzo Bellini, Mina, Prince Światła: Jędrzej Jęcikowski Rekwizyty, video: Nagi Gianni Tekst: Ramona Nagabczyńska na podstawie Paula Thomasa Andersona Zdjęcie: Witek Orski Grafika: Jakub de Barbaro na podstawie okładki płyty Mina: The Collection 3.0 Producent: Grzegorz Tomczewski Premiera: 9 listopada 2019 Komuna//Warszawa Produkcja: Fundacja Burdąg Partnerzy: Centrum w Ruchu, CSW Zamek Ujazdowski, Buda Kortrijk, Lubelski Teatr Tańca, Tanzfabrik Berlin, Komuna//Warszawa Zrealizowano ze środków Miasta Stołecznego Warszawa. Artystka wspierana jest przez apap Network- Projekt finansowany w ramach programu Unii Europejskiej „Kreatywna Europa”. Projekt współfinansowany ze środków m.st. Warszawy w ramach zadania Scena Prezentacji KW. ------------------------------------------------ Body Parts Ramona Nagabczyńska /with English surtitles/ Body Parts is the outcome of a choreographic fascination with the face. The performance looks into both its anatomy and physiology and its ability to be an ever-changing image which generates meaning, emotion and identity. Traditionally, the face is considered to be the interface of a human being’s psyche and its discourse is charged with romantic phrases. The face is a body part that we pay particular attention to and one which generates a great amount of empathy via motor neurons. Meanwhile, as with any other body part, its use and reception changes under the weight of history and specific cultural norm. Where did contemporary dance’s obsession with the neutral face come from and what is this neutral face? What is the connection between the grotesque and female subjectivity? What does the contemporary choreography of the face tell us about cultural oppression? Choreography: Ramona Nagabczyńska Dramaturgical support: Mateusz Szymanówka and Agata Siniarska Artistic mentorship: Philippe Riéra Music: Georges Bizet, Vincenzo Bellini, Mina, Prince Props and video: Nagi Gianni Lights: Jędrzej Jęcikowski Text: Ramona Nagabczyńska based on Paul Thomas Anderson Photo: Witek Orski Graphic design: Jakub de Barbaro based on the album cover of Mina: The Collection 3.0 Producer: Grzegorz Tomczewski Premiere: 9 November 2019 Komuna//Warszawa Production: Burdąg Foundation Partners: Centrum w Ruchu, CSW Zamek Ujazdowski, Buda Kortrijk, Lubelski Teatr Tańca, Tanzfabrik Berlin, Komuna//Warszawa Produced thanks to the support of the Municipality of Warsaw. Artist is supported by apap Network. Project is co-financed by EU program “Creative Europe”. The project is co-financed by the capital city of Of Warsaw as part of the Presentation Scene KW task.

Występują

Opinie naszych Widzów

(4)

10/10

doskonały, misternie skomponowany performens
więcej+

wo.....@gm...il.com | 2.03.2022

10/10

Spojny, logiczny, czasami zaskakujacy, swietnie wykonamy.
więcej+

kn.....@gm...il.com | 10.11.2019

10/10

Wspaniały spektakl. Ogromna przyjemność!
więcej+

ro.....@gm...il.com | 10.11.2019

5/10

dlatego jest to moje zdanie, że się nim nie dzielę . Przeżywam życie. :-)
więcej+

da.....@he...ay.pl | 11.11.2019

Części ciała, reż. Ramona Nagabczyńska

Wydarzenie nie odbywa się w nadchodzącym czasie, ale gdy pojawi się nowy termin, damy Ci znać!

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!