Olsztyn Green Festival 2025

Olsztyn
CRS Ukiel

Akademia Pana Kleksa

Warszawa
Teatr Capitol

PUŁAPKA NA MYSZY

Warszawa
Teatr Ateneum

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Ekipa Świata

Warszawa
Teatr Capitol

Kalyani

Kraków
Teatr Variete

DREAMERSLAND 2025

Bolimów
Zaścianek Babie Lato

Kongo

Warszawa
Teatr Capitol

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Pszów
Miejski Ośrodek Kultury w Pszowie

FREESTYLE HEROES | Kraków | Tauron Arena

Kraków
Tauron Arena Kraków

Cesarz

Warszawa
Teatr Ateneum

Hair | PREMIERA

Warszawa
Scena Relax

Spaghetti Poloneze

Warszawa
Scena Relax

Koncert przy świecach: Muzyka filmowa- Hans Zimmer i inni

Opole
Muzeum Diecezjalne w Opolu

Koncert wśród setek świec: Muzyka z serialu Bridgertonowie

Poznań
Estrada Poznańska

Gra warta piernika, czyli Maurycy i kolędnicy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Excentrycy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Przypowieść o chłopcu i jagnięciu, czyli auxiliańskie misterium o zbawieniu — koncert jubileuszowy

Kraków
Kolegiata św. Anny

Once

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Światowe Koncerty Gwiazd | Dave Weckl & Tom Kennedy Projekt

Bydgoszcz
KINOTEATR ADRIA

Świat Mistrza Beksińskiego

Jasionka
G2A Arena Centrum Wystawienniczo - Kongresowe Woj. Podkarpackiego

Calineczka. Magia tkwi w naturze

Warszawa
Bohema House Teatr Ekologiczny

NOVUM_halloween

Debrznica
Pałac Debrznica

Zemsta

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Mayday Bigamistka

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Dźwiękospełnia Osterwy: Recital Zbigniewa Zamachowskiego - nie tylko o miłości

Lublin
Teatr im. Juliusza Osterwy

Zaduszki Jazzowe - Jazz Music Tomorrow | Dana Masters Quartet, Pianohooligan

Bydgoszcz
KINOTEATR ADRIA

Vanitas

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie
Punkowa energia we wściekle wykrzyczanym, wyśpiewanym i dowcipnym spektaklu, czerpiącym inspiracje z popkultury i malarstwa. To ciąg scen teatru w teatrze, w którym scenografia powstaje na oczach widzów, a wszystko zmierza do zaskakującego finału. Reżyser Marcin Liber dał upust swojej wyobraźni i pozwolił wyszaleć się dwunastu aktorom, wcielającym się w barwne i wyraziste postaci. Marat/Sade to tragikomiczna opowieść o uniwersalnych mechanizmach rządzących naszym światem, a wciąż aktualne pozostaje pytanie: „Maracie, co się stało z naszą rewolucją?". Spektakl Marat/Sade powstał na podstawie dramatu Petera Weissa zatytułowanego Męczeństwo i śmierć Jean Paul Marata przedstawione przez zespół aktorski przytułku w Charenton pod kierownictwem Pana de Sade. Marat/Sade to słynna sztuka, grana od Berlina po Nowy Jork, wystawiana m.in. na Broadwayu i nagrodzona prestiżowymi nagrodami Tony. Peter Brook wyreżyserował na jej podstawie nie tylko spektakl teatralny, ale też filmowy musical. Jakie spojrzenie na ten szalony i wciąż aktualny tekst zaproponuje Marcin Liber? Spektakl na podstawie dramatu Petera Weissa zdecydował się wystawić z trzech powodów – dlatego że opowiada o śmierci, o rewolucji i o teatrze. – Posługujemy się skrótem Marat/Sade, bo w spektaklu ważną rolę odgrywa tych dwóch bohaterów i dialog, jaki między sobą prowadzą. Marat jest opętany ideą rewolucji, a markiz sceptycznie podchodzi do poczynań ludzkości. Dramat Petera Weissa powstał w latach 60., rewolucja była więc prosta w interpretacji –sztuka opowiadała o kompromitacji systemu komunistycznego oraz o wojnie w Wietnamie – mówi Marcin Liber. I dodaje, że postanowił pozostawić dla widzów przestrzeń interpretacyjną tak, żeby sami zdecydowali, przez pryzmat której rewolucji będą czytać ten tekst. – Marat/Sade to uniwersalna opowieść o mechanizmach, jakie pojawiają się w jej trakcie, niezależnie od tego, czy jest to rewolucja francuska, październikowa czy krwawa rewolucja Czerwonych Khmerów albo inne przewroty, które znamy z historii – podkreśla reżyser spektaklu. Sugerowany wiek widowni: od 16 lat.

Czas trwania: 130 minut

Organizator: Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich (więcej wydarzeń organizatora)

Występują

Realizacja

reżyseria Marcin Liber współpraca dramaturgiczna Michał Kmiecik scenografia, kostiumy, światło Mirek Kaczmarek muzyka Tomasz Leszczyński ruch sceniczny Hashimotowiksa (Katarzyna Kulmińska, Paulina Jaksim) inspicjentka Katarzyna Krajewit realizacja dźwięku Kacper Dubicki/Piotr Postemski realizacja światła Janusz Kaźmierski realizacja video Przemysław Pogiernicki /Agnieszka Piesiewicz tłumaczenie Andrzej Wirth

Opinie naszych Widzów

(2)

10/10

Daje do myślenia i prowokuje do dyskusji. Pierwszorzędna gra aktorów.

mo.....@gm...il.com | 17.05.2023

10/10

POLECAM- kontrowersyjny zaskakujący i trzymający w napięciu spektakl

kr.....@gm...il.com | 15.05.2023

Adres i dojazd

Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich, Duża Scena

ul. Rzeźnicza 12, Wrocław

Marat/Sade

Wrocław, Wrocławski Teatr Współczesny im. Marii i Edmunda Wiercińskich

pt., 11.10

19:15

-,-

sprzedaż zakończona

Sprzedaż on-line zakończona: ustaw powiadomienie, aby dostać email, kiedy bilety pojawią się w sprzedaży.

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem (przy wykupieniu opcji biletu flex)

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Inne wydarzenia w tym miejscu

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!