Olsztyn Green Festival 2024

Olsztyn
CRS Ukiel

Kalyani

Warszawa
Teatr Palladium

To Wiem Na Pewno

Warszawa
Teatr Ateneum

„Piosenka Ci nie da zapomnieć” czyli Jan Emil Młynarski gra, śpiewa i opowiada. Recital osobisty

Warszawa
Teatr Ateneum

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

48 URODZINY TEDE - JASTARNIA - WEJŚCIE 49 || 48 H NA 48 NUMERÓW / DWA KONCERTY / PIANA PARTY

Jastarnia
Wejście 49 Jastarnia

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Excentrycy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Hip Hop Festival Poznań 2024

Poznań
Malta

Mów mi Italiano!

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Jelenia Góra
Jeleniogórskie Centrum Kultury

Iluzjonista Y "To jest ustawione" / Sopot

Sopot
Sheraton Sopot Hotel

Komedia odlotowa, czyli lumbago

Warszawa
Teatr Capitol

Prezent urodzinowy

Warszawa
Teatr Capitol

Mayday Bigamistka

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Nic się nie stało

Warszawa
Garnizon Sztuki

Kuguar. Musical

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Vivacity - a Parade of Jazz Dance

Warszawa
Scena Relax

ADAM

Warszawa
Bohema House Teatr Ekologiczny

Łóżko pełne cudzoziemców

Kraków
Kino Kijów

Nic nie gra

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Szalone nożyczki

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

VSJF: Natalia Szczypuła & Vertigo Band

Wrocław
Hala Stulecia

Narzeczony mojej żony

Kraków
Teatr Praska 52

Dakh Daughters - 10-lecie Fundacji Widowisk Masowych

Kraków
ICE Kraków

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

GRA

Warszawa
Garnizon Sztuki

Abonament na szczęście

Warszawa
Scena Relax

HALKA / STANISŁAW MONIUSZKO (WERSJA WILEŃSKA)

Warszawa
Muzeum Łazienki Królewskie

Totalnie szczęśliwi

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Berlin Alexanderplatz

Spektakl okrzyknięty przez krytyków jednym z najważniejszych wydarzeń sezonu 2016/17. Berlin Alexanderplatz w reżyserii Natalii Korczakowskiej to dzieło wyjątkowe - imponujące swoim rozmachem, znakomitymi kreacjami aktorskimi, warstwą wizualną i dźwiękową. Adaptacja jednej z najgłośniejszych niemieckich powieści lat 20, porównywanej do Ulissesa Jamesa Joyce’a. Alfred Döblin stworzył wielowymiarowy portret międzywojennego Berlina, na który składają się różne punkty widzenia, m.in. fragmenty artykułów prasowych, sprawozdania sądowe, mity greckie, popularne piosenki, treść miejskich afiszy, efekty dźwiękowe i cytaty z innych utworów. Jest to obraz chaosu wielkiego europejskiego miasta XX wieku, w którym dojrzewał współczesny nacjonalizm i faszyzm. Obraz ten w niepokojący sposób przypomina dzisiejszy świat, który rehabilituje myślenie skrajnie prawicowe. Dla reżyserki Natalii Korczakowskiej, Berlin to przede wszystkim stan umysłu, przestrzeń wolności i awangardy, zagrożona przez pospolite ruszenie moralistów (tak zwanych „porządnych” ludzi) i fanatyków władzy nad ludem. W takim Berlinie rozgrywa się przypowieść o Frankciszku Biberkopfie robotniku, alfonsie i mordercy, któremu dane jest przeżyć wewnętrzną przemianę, poprzez odrzucenie, a następnie zintegrowanie odkrytego w sobie zła. Spektakl przeznaczony dla widzów pełnoletnich.

Czas trwania: 200 minut

Organizator: STUDIO teatrgaleria

Występują

Realizacja

AUTOR: Alfred Döblin SCENARIUSZ I REŻYSERIA: Natalia Korczakowska SCENOGRAFIA: Anna Met ŚWIATŁO: Bartosz Nalazek KOSTIUMY: Marek Adamski DRAMATURGIA i OPRACOWANIE MUZYCZNE: Wojtek Zrałek-Kossakowski KONSULTACJE CHOREOGRAFICZNE: Tomasz Wygoda OPERATOR KAMERY: Anu Czerwiński MUZYKA: Marcin Lenarczyk, Bartłomiej Tyciński KONSULTACJE CHOREOGRAFICZNE: Tomasz Wygoda INSPICJENTKA: Beata Szaradowska KIEROWNIK PRODUKCJI: Justyna Pankiewicz ASYSTENT REŻYSERA: Radosław Mirski ASYSTENTKA SCENOGRAFA: Małgorzata Dzik ASYSTENTKA KOSTIUMOGRAFA: Justyna Białowąs ASYSTENTKA PRODUKCJI: Agata Odolczyk

Opinie naszych Widzów

(9)

9/10

Myszki, w 2018 przechodziły plastikowe krzeselka w 2022 NIE. Pozdrawiam, P.

pa.....@gm...il.com | 16.02.2022

8/10

Ciekawy wizualnie, zaskakujący.

do.....@ic...ud.com | 21.02.2023

8/10

1. Pomysł z mikrofonami, kamerzystą i "mikrofoniarzem" zasłaniającyii widzom spektakl mocno chybiony. Nie mówiąc, że części tekstu nie słychać. Wystarczyło aktorom dać mikroporty. 2. Z jakiego powodu telebim wisi za reflektorem - niewiele widać? 3. Telebim może oglądać tylko ta część widowni, której i tak nie zasłaniają widoku pracownicy obsługi sprzętu. Czemu, jeżeli ma wisieć, nie wisi z boku widowni?

Mo.....@in...ia.pl | 7.11.2019

7/10

Ciekawy i nowoczesny. Nie dla każdego, ale warty uwagi.

wl.....@ga...ta.pl | 27.06.2017

7/10

Sorki. Wejściówkę oddałam synowi ze względu na pilny wyjazd. Wiem, ze sie podobała sztuka. Syn 40/letni kawaler dlatego ,,pornografia,, nie robi juz na nim wrażenia (cokolwiek to znaczy)😊🤗

ju.....@tl...en.pl | 25.06.2017

7/10

taki trochę Warlikowski a trochę Lupa

pa.....@po...ta.onet.pl | 3.02.2017

6/10

Nowość w Studio i klika dni po premierze - dwugłos środowiska teatralnego dot. spektaklu. Niewątpliwie jest to sztuka, która wymaga dużo od widza, stąd nie polecam jej osobom, które chcą doświadczyć czegoś łatwo przyswajalnego. Należy docenić duże zaangażowanie aktorów oraz formułę przedstawienia fabuły powieści przez reżyserkę, szczególnie uchwycenia strumienia świadomości. Korczakowska stosuje mnóstwo ciekawych metod - od uzyskania kontaktu z widzem lokując scenę na środku widowni, przez pomieszanie czasoprzestrzeni, a tym samym osadzenie sztuki w bliżej nieokreślonym czasie, aż po duży nacisk na elastyczność i kondycję fizyczno-ruchową aktorów, charakteryzację oraz - odzwierciedlającą ówczesny Berlin i zamieszkujący go lumpenproletariat - scenografię. Niestety muszę przyznać, że wpisuję się w negatywny odbiór sztuki w ramach wspomnianego dwugłosu środowiska. Przede wszystkim z uwagi na niespójność niektórych scen (oczywiście po uwzględnieniu faktu, że w samej powieści często zmieniana jest czasoprzestrzeń), bardzo duże skomponowanie różnych środków artystycznego wyrazu (od scenografii do zachowania aktorów), które stają się męczące po blisko 4h sztuki. Może, gdyby była krótsza, byłaby ciekawsza, niestety pod koniec - już wcale nie zaskakuje, a wręcz nuży. Przyznana ocena nie jest dezaprobatą dla takiej formy teatru, jednakże jest próbą wyśrodkowania tego, co chciała przekazać reżyserka (bardzo doceniam nawiązanie do problemów dzisiejszych czasów), a tym, co z tego powstało. Na pochwałę zasługuje gra Bartosza Porczyka, Marcina Bosaka oraz występujących gościnnie Haliny Rasiakównej i Tomasza Wygody.

ba.....@gm...il.com | 1.02.2017

4/10

Świetne aktorstwo i show. Za cicho wszyscy mówili, słabo było słychać. Zbyt skomplikowana narracja oraz za długie przedstawienie - 4h! Wyszliśmy w po pierwszej przerwie

an.....@gm...il.com | 31.10.2022

1/10

Bez ladu I skladu nawet przy duzej otwartosci na wspolczesna forme teatralna

ag.....@....pl | 23.12.2018

Zwiastuny

Adres i dojazd

STUDIO teatrgaleria, Duża Scena

pl. Defilad 1 PKiN (wejście od ulicy Marszałkowskiej), Warszawa

Berlin Alexanderplatz

Warszawa, STUDIO teatrgaleria

sb., 04.01.2025

18:00

od 85 zł

ostatnie miejsca

pn., 06.01.2025

18:00

od 85 zł

ostatnie miejsca

Bilety dostępne do 04.01 godz. 10:00

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Inne wydarzenia w tym miejscu

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!