Olsztyn Green Festival 2025

Olsztyn
CRS Ukiel

Audio Video Show

Warszawa
PGE Narodowy

Akademia Pana Kleksa

Warszawa
Teatr Capitol

Ekipa Świata

Warszawa
Teatr Capitol

Kalyani

Wrocław
Impart Centrum

DREAMERSLAND 2025

Bolimów
Zaścianek Babie Lato

PUŁAPKA NA MYSZY

Warszawa
Teatr Ateneum

Prezent urodzinowy

Warszawa
Teatr Capitol

Koncert Pokój dla Jeruzalem // Chór Centrum Myśli Jana Pawła II // Bastarda Trio

Warszawa
Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Pan Kleks. Powrót

Toruń
Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki

Seks dla opornych - PREMIERA!

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Ostrzeszów
Ostrzeszowskie Centrum Kultury

Ojciec

Warszawa
Teatr Ateneum

Pilot i Mały Książę. Cyber musical.

Katowice
Miasto ogrodów

TAJEMNICZY OGRÓD

Warszawa
Teatr Lalka

Mikołajek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Spaghetti Poloneze

Warszawa
Scena Relax

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Hair

Warszawa
Scena Relax

Boeing Boeing

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

IN PARADISUM

Warszawa
Zamek Królewski w Warszawie

Vanitas

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

Wstyd

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

Totalnie szczęśliwi

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Koncert wśród setek świec: Muzyka z serialu Bridgertonowie

Poznań
Estrada Poznańska

W krainie Króla Lwa

Kraków
Teatr Współczesny w Krakowie

Sposób na Alcybiadesa

Lublin
Teatr im. Juliusza Osterwy

Fru-Fru

Olsztyn
Olsztyński Teatr Lalek

Dominik Więcek „Café Müller” / Mizuki Taka „doldrums”- XX MIĘDZYNARODOWY FESITWAL ZAWIROWANIA

Dominik Więcek „Café Müller” „Das ist main Café Müller” mówi artysta i staje się jasne, że historia tancerza i spektakl Piny Bausch splatają się nierozłącznie. Fanfiction. Do świata wytworzonego w spektaklu choreografki, wprowadzona zostaje dialogująca z oryginałem historia nawiązująca do biografii performera, który urodzony w Iserlohn w Niemczech, a wychowany w Polsce, od jakiegoś czasu zadaje sobie pytanie: co by było, gdyby jego rodzice nie podjęli decyzji o powrocie do kraju. Wychodząc od własnej historii, wykorzystując twórczość Piny Baush Więcek stworzył spektakl o poczuciu zagubienia, naprzemiennie wzrastającej i opadającej determinacji, nostalgii za rzeczami, które nigdy się nie miały przydarzyć, oraz odwadze związanej z konfrontacją z samym sobą. Koncepcja, choreografia, wykonanie: Dominik Więcek Muzyka: Przemek Degórski Reżyseria oświetlenia: Klaudia Kasperska Kostium: Projekt: Nikola Fedak | Wykonanie: System mody / Serafin Andrzejak Konsultacje językowe: Joanna Pędzisz Konsultacje w zakresie sztuk walki: Patryk Kołodziejski Producent: Centrum Kultury w Lublinie w ramach Projektu Przestrzenie Sztuki Wsparcie prac badawczych: Tanzrecherche NRW, Theater im Pumpenhaus, Tanzfaktur Köln, Folkwang Universität der Künste, Lubelski Teatr Tańca Premiera 11.11.2021 / 25. Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca w Lublinie Spektakl został wyselekcjonowany do europejskiej sieci Aerowaves #twenty23 Spektakl powstał w ramach programu "Przestrzenie Sztuki", finansowanego ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca oraz Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego. Operatorem projektu w Lublinie jest Centrum Kultury w Lublinie. Dominik Więcek to artysta, którego prace przepełnione są humorem, lekkością i żartobliwością. Jako choreograf dekonstruuje historię tańca i tradycje teatralne. Buduje mosty pomiędzy wątkami biograficznymi i doświadczeniami publiczności. Wierzy w spektakle, w których szczerość usytuowana jest gdzieś pomiędzy prywatnością, a skrajną teatralną formalnością. Mizuki Taka „doldrums” Dawno temu stworzenie które kiedyś było organizmem żyjącym pod wodą, wynurzyło się i zostało na lądzie. W przeciwieństwie do glonów, które dryfują i żyją na łasce prądów, ta forma życia (na lądzie jak i pod wodą) porusza się pod prąd. Prawdopodobnie, stworzenie to wciąż krąży gdzieś między nami. W erze w której silniki nie istniały, na morzu znajdywały się martwe strefy niedostępne dla człowieka. Na bezwietrznych wodach, żaglowce nie mogły uzyskać napędu i pozostawały na bezkresnym oceanie. Teraz się nie zatrzymujemy, nasze czasy idą wciąż naprzód. Co powinniśmy cenić najbardziej w erze gdy wszystko płynie i nieubłagalnie postępuje? Postęp czy regres? Dryfować czy tonąć w otchłani? Nawet jeśli słońce wschodzi i zachodzi. Zatrzymane w bezwietrznym morzu. Słońce wschodzi... i zachodzi.... Ludzkość składa się z nagromadzenia przypadkowych i niespójnych działań Dziś nasze czasy mogą trwać. Co powinniśmy cenić w tym świecie? A może raczej starajmy się nie postępować? Słońce wschodzi... i zachodzi... Praca zdobyła ponad 15 różnych nagród w Japonii i na całym świecie. Reżyseria, dramaturgia: Mizuki Taka Taniec: Mizuki Taka Mizuki Taka posiada tytuł magistra tańca obroniony na Ochanomizu National University w Japonii. Jej sztuka zakorzeniona jest w japońskiej technice tańca współczesnego. Pierwsze prace prezentuje od 2017 roku w Japonii i za granicą. W 2018 otrzymała II Nagrodę w konkursie YDC Competition, w 2020 Nagrodę Publiczności na festiwalu Dance Ga Mitai i w 2021 była finalistką YDC Competition I. W 2022 roku otrzymała Nagrodę Główną na SAI DANCE FESTIVAL i zaproszona została przez 1000 CRANES w Estonii, DIDF w Korei Południowej i WITH HARAJUKU i Contemporary Dance Festival w Japonii. Pracę którą zobaczymy na Festiwalu zaprezentowała w 2023 roku na 28MASDANZA Solo Contest gdzie została finalistką i wybrana została do MASDANZA EXTENSION zaproszona przez Hong Kong Dance Exchange w Hongkongu i na Rezydencję Artystyczną w Kanadzie. ------------------------------------------------------------- Festiwal jest współfinansowany przez miasto stołeczne Warszawę. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu „Taniec”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.

Czas trwania: 60 minut

Dominik Więcek „Café Müller” / Mizuki Taka „doldrums”- XX MIĘDZYNARODOWY FESITWAL ZAWIROWANIA

Wydarzenie nie odbywa się w nadchodzącym czasie, ale gdy pojawi się nowy termin, damy Ci znać!

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!