Interesuję się tym, co teatr może zrobić, czego nie potrafią inne formy. Sarah Ruhl w wywiadzie dla Washington Square Reviev 2016 r. Sarah Ruhl (ur.1974 r.) amerykańska dramatopisarka, eseistka, wykładowczyni w Yale School of Drama, autorka ponad dziesięciu kunsztownie napisanych sztuk w gatunku trudnym do jednoznacznego zdefiniowania, najczęściej przez krytyków zaliczanych do magicznego realizmu. Dwukrotna finalistka Nagrody Pulitzera: za „Posprzątane” (2005 r.) i za „In the Next Room” (2010 r.), laureatka kilku innych prestiżowych nagród, w tym: Susan Smith Blackburn Prize – dla najlepszej dramatopisarki anglojęzycznej (2004 r.). Tłumaczona na kilkanaście języków i grana z wielkim powodzeniem w kraju i zagranicą. W teatralnych światach sztuk Sarah Ruhl zwykli ludzie żyją niezwykłym życiem wśród dziwnych zbiegów okoliczności otwierających się na niezwykłe metafizyczne zagadki, zaś wątki kryminalne łączą się z elementami absurdu i finezyjnego humoru. A komórka dzwoni to po trochu thriller, moralitet, romans, surrealistyczna komedia. Spektakl rekomendowany dla Widzów od lat 16.

Czas trwania: 120 minut

Organizator: Teatr Współczesny

Występują

Barbara Wypych

Natalia Stachyra

Rafał Zawierucha

Mateusz Król

Monika Kwiatkowska

więcej+

Realizacja

Autor: Sarah Ruhl Przekład: Małgorzata Semil Reżyseria: Maciej Englert Scenografia: Marcin Stajewski Kostiumy: Anna Englert Muzyka: Jerzy Satanowski Światło: Katarzyna Łuszczyk Ruch sceniczny, układy: Janusz Sieniawski Asystentka kostiumografki: Dominika Szozda

Opinie naszych Widzów

(14)

10/10

Dziękuję za miły wieczór .Sympatyczna sztuka, świetni aktorzy, dobrze spędzony czas.

ew.....@gm...il.com | 3.03.2024

10/10

Ciekawa, niekonwencjonalna fabuła.

ja.....@gm...il.com | 3.03.2024

10/10

Jeden z lepszych spektakli, które widziałam w ostatnim czasie. Przezabawna komedia, godna poleceniu każdemu.

ar.....@gm...il.com | 19.11.2023

8/10

Spokojna, spójna sztuka, w pierwszej części dość prawdopodobna, w drugiej totalnie odjechana. Komedia, ale nie taka z wybuchami śmiechu, raczej z takim dyskretnym uśmiechem. Siłą tej sztuki na pewno jest aktorstwo (Mateusz Król w szykownym garniturze!), ale mnie bardziej zauroczyły detale. Świetnym przykładem jest mała scenka o uwielbieniu ... papeterii! Zapomniana i niepotrzebna sztuka pisania listów, ale wyobraź sobie jak byś się czuła, gdybyś dostała PAPIEROWY LIST! Oddać trzeba też sprawiedliwość Rafałowi Zawierusze - wykreowana przez niego postać nieudacznika niesamowita! Ogólnie sztuka o ludzkiej samotności, tajemnicach, granicach akceptacji, ale podana tak cudnie i subtelnie, że robi się wyjątkowo. Jeśli ktoś szuka komedii z fajerwerkami dowcipów to nie tu, ale serdecznie polecam potrzebującym subtelnego humoru.

mo.....@....pl | 20.01.2024

6/10

Świetnie zagrane przedstawienie, ale sama sztuka - o ile pomysł niezły - nie do końca wykorzystuje potencjał tematu.

Le.....@gm...il.com | 19.11.2023

6/10

Gra aktorska, szczególnie p. Barbary Wypych oraz Mateusza Króla (świetny w drugiej części w kilkuminutowym monologu) bardzo dobra. Spektakl generalnie mało dynamiczny, momentami wręcz zbyt statyczny, nudny i bez „iskry”.

sk.....@gm...il.com | 18.11.2023

5/10

Nie wiem, dlaczego reżyser postanowił wziąć na warsztat tak słaby dramaturgicznie tekst. Nawet doskonałą gra aktorska całego zespołu nie była w stanie przełamać nudy. Dodatkowym minusem jest brak opcji wybrania biletu ulgowego/studenckiego podczas zakupu.

zu.....@....pl | 3.03.2024

5/10

Świetna gra aktorska Pani Barbary Wypych i Pana Mateusza Króla. Sama sztuka bardzo średnia.

lu.....@gm...il.com | 23.01.2023

4/10

Sztuka niezwykle banalna w treści, liczne wątki niepotrzebne i dodatkowo udziwniające sztukę, np. sceny końcowe z "ożywionym" Gordonem. Raziło mnie płytkie, idące w kierunku żartu ujęcie sprawy nielegalnego handlu narządami.

al.....@....pl | 3.03.2024

3/10

Cóż, nie każde przedstawienie w Teatrze Współczesnym jest wybitne. Akurat trafiła się przeciętna sztuka, którą pewnie trudno lepiej wystawić. Może nie należy inscenizować tekstów, które z góry są skazane na niepowodzenie?

ad.....@cz...ki.pl | 19.11.2023

2/10

Bardzo mętne przesłanie przedstawienia, mnogość poruszonych tematów wśród których zagubił się i reżyser i aktorzy; spektakl znacznie poniżej dotychczasowego poziomu Teatru

k......@....pl | 3.03.2024

2/10

Spektakl o niczym. Ani o nowoczesnych technologiach i ich istotnym wpływie na ludzi, ani też o miłości, śmierci czy żałobie, ani o absurdach każdej z tych spraw.

h......@....pl | 30.01.2024

1/10

To powinna być parodia a nie na poważnie. Słabo też zagrane.

ma.....@gm...il.com | 20.01.2024

1/10

Potwornie nudne przedstawienie. Z komedią nic wspólnego nie ma. Sala wypełniona może w połowie,. Wytrzymaliśmy do końca I aktu i nie byliśmy jedynymi osobami, które odbierały okrycia z szatni przed czasem.

ks.....@....pl | 25.11.2022

Adres i dojazd

Teatr Współczesny w Warszawie, Scena Główna

ul. Mokotowska 13, Warszawa

A komórka dzwoni

Warszawa, Teatr Współczesny w Warszawie

cz., 14.12.2023

19:00

-,-

sprzedaż zakończona

Sprzedaż on-line zakończona: ustaw powiadomienie, aby dostać email, kiedy bilety pojawią się w sprzedaży.

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Inne wydarzenia w tym miejscu

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!