Boris Brejcha "Reflections" Tour 2025 | Kraków

Kraków
Tauron Arena Kraków

Olsztyn Green Festival 2025

Olsztyn
CRS Ukiel

PUŁAPKA NA MYSZY

Warszawa
Teatr Ateneum

FREESTYLE HEROES | Kraków | Tauron Arena

Kraków
Tauron Arena Kraków

Akademia Pana Kleksa

Warszawa
Teatr Capitol

Gra warta piernika, czyli Maurycy i kolędnicy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Prezent urodzinowy

Poznań
Aula ARTIS

Kongo

Warszawa
Teatr Capitol

DREAMERSLAND 2025

Bolimów
Zaścianek Babie Lato

Spaghetti Poloneze

Warszawa
Scena Relax

Świat Mistrza Beksińskiego

Jasionka
G2A Arena Centrum Wystawienniczo - Kongresowe Woj. Podkarpackiego

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Alicja w Krainie Snów

Warszawa
Teatr Ateneum

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Łaziska Górn...
Miejski Dom Kultury w Łaziskach Górnych

Gorączka Świątecznej Nocy Sprzedaż grupowa tylko pod tel: 519 134 877

Warszawa
Teatr WAM

Hair | PREMIERA

Warszawa
Scena Relax

2 Nights with the Fire! Orchestra - Jedyne Koncerty w Polsce

Warszawa
Pardon, To Tu

ISU CS PGE Warsaw Cup 2024 | 23.11 | KONKURENCJA

Warszawa
COS Torwar Lodowisko

Przyjazne Dusze

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Abonament na szczęście

Warszawa
Scena Relax

Szalone nożyczki

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Koncert przy świecach: Taylor Swift, Harry Styles i Billie Eilish

Poznań
Estrada Poznańska

Mikołajek

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Wstyd

Warszawa
Teatr Współczesny w Warszawie

Koncert wśród setek świec: Koncert Świąteczny

Kraków
Muzeum Armii Krajowej

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Zemsta

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

ISU CS PGE Warsaw Cup 2024 | 22.11 | KONKURENCJA

Warszawa
COS Torwar Lodowisko

KODY 2024 - ŠIROM: THE LIQUIFIED THRONE OF SIMPLICITY

Lublin
Opera Lubelska

ARTYSTYCZNE MARKI, IV EDYCJA – KONCERT GALOWY

Warszawa
Mareckie Centrum Edukacyjno-Rekreacyjne

SPÓŁDZIELNIA MUZYCZNA: INTERAKCJE #16.05

Język wielopoziomowy. Kolejna INTERAKCJA będzie się zdawała rozgrywać w łączności z takim hasłem. Język w Trio Aperghisa jest niemal namacalny. Miejscami krzykliwy, emocjonalny, o narracji żywej i rozmownej, bliskiej gestykulacji. Może właśnie w tej sugestywności, dającej się tak łatwo porwać słuchaczowi i będącej nośnikiem pewnej uniwersalności tkwi siła muzyki Aperghisa? Uniwersalność, która jak się utarło, jest naturalna dla sztuki dźwięku, wydaje się prosta do osiągnięcia tylko z pozoru. Dla Sary Nemtsov muzyczny język nie jest uniwersalny z założenia. Odrębność kultur i różny stopień doświadczania muzyki przez każdego z nas dają w efekcie inny stopień jej rozumienia. Nemtsov nurtuje dodatkowo kwestia czerpania przez twórcę z całego bogactwa kultur. Kiedy elementy języka muzycznego przyswojone z zewnątrz stają się „swoimi”? Kiedy korzenie własnej tradycji rozrastają się, przyswajając w sposób autentyczny to, co nowe? Te pytania nurtują kompozytorkę, a NUN jest z dużym prawdopodobieństwem świadectwem tych rozważań. Tytuł utworu nawiązuje do słowa o rodowodzie staroniemieckim, wywiedzionego z greki. Jest to także litera alfabetu hebrajskiego, oznaczającego „iść dalej”, „kontynuować”, mająca korzenie w egipskim hieroglifie przedstawiającym węża. Kompozytorka przypomina dodatkowo w partyturze, że litery tytułu tworzą palindorm, a jakby tego mało we wstępie załącza tekst chóru z Kantaty Bacha BWV 11 „Lobet Gott in senen Reichen”. Język muzyczny jakim operuje Alex Mincek w Trace jest z kolej językiem barwowym. Nawet wówczas gdy statyczne, blokowe brzemienia przeradzają się w ruchliwe linie barwowość wciąż pozostaje na piedestale, kształtowana przez kompozytora ostrożnie i drobiazgowo. Trace to ścieżka, a także przemierzanie drogi, ale kształtowane nie teatralnym językiem rozmowy (jak u Aperghisa), czy pełnej odniesień opowieści (jak u Nemtsov), a raczej spostrzeżeń i wrażeniowych obrazów. Repertuar: Georges Aperghis – Trio (1996) na klarnet, wiolonczelę i fortepian Alex Mincek – Trace (2023) na zespół Sarah Nemtsov – NUN (2019) na zespół i elektronikę W rozmowie: Weronika Bielecka (Glissando) i Jerzy Kornowicz (Warszawska Jesień) WSTĘP WOLNY - bilety gwarantujące miejsce siedzące do pobrania.

Czas trwania: 75 minut

Występują

Spółdzielnia Muzyczna contemporary ensemble: Małgorzata Mikulska – flety Kamil Kuc - obój Tomasz Sowa – klarnety Krzysztof Guńka – saksofon Barbara Mglej – skrzypce Paulina Woś – skrzypce/altówka Jakub Gucik – wiolonczela Aleksander Wnuk – perkusja Aleksandra Płaczek – fortepian/instrumenty klawiszowe Piotr Peszat - elektronika

Realizacja

Georges Aperghis – Trio (1996) na klarnet, wiolonczelę i fortepian Alex Mincek – Trace (2023) na zespół Sarah Nemtsov – NUN (2019) na zespół i elektronikę

Opinie naszych Widzów

(4)

10/10

Wykonanie na najwyższym poziomie. Zaangażowanie, energia, dobra kameralistyka i prof. A. Wnuk. Czego chcieć więcej!

k......@gm...il.com | 17.05.2024

10/10

Boskooo było

st.....@....pl | 17.05.2024

10/10

Świetny zespół, który tworzą mlodzi pasjonaci muzyki. Nie boja sie eksperymentowac i wykonywac wspolczesna muzyke. Wrazenia niesamowite po kazdym ich koncercie.

be.....@gm...il.com | 17.05.2024

1/10

Muzyka współczesna nie rządzi się żadnymi prawami; chaos, chaos, chaos.

we.....@gm...il.com | 21.05.2024

Adres i dojazd

Teatr KTO

ul. Zamoyskiego 50

SPÓŁDZIELNIA MUZYCZNA: INTERAKCJE #16.05

Wydarzenie nie odbywa się w nadchodzącym czasie, ale gdy pojawi się nowy termin, damy Ci znać!

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem (przy wykupieniu opcji biletu flex)

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!