Olsztyn Green Festival 2024

Olsztyn
CRS Ukiel

NIENASYCENI

Warszawa
Garnizon Sztuki

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

To Wiem Na Pewno

Warszawa
Teatr Ateneum

Prezent urodzinowy

Głogów
Miejski Ośrodek kultury w Głogowie

Inkubator Osterwy - Trupa Rafaela Pokaz finałowy

Lublin
Teatr im. Juliusza Osterwy

Friends – the unauthorized musical parody

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Łatwo nie będzie

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Łóżko pełne cudzoziemców

Lublin
Centrum Kongresowe Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie

Mów mi Italiano!

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Cudowna terapia

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

Wielki człowiek do małych interesów / Teatralny Czwartek

Lublin
Teatr im. Juliusza Osterwy

Excentrycy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Moje Ateneum

Warszawa
Teatr Ateneum

Winda do nieba

Warszawa
Teatr IMKA

MAHAMAYA ELECTRONIC DEVICES

Warszawa
Teatr Dramatyczny m. st. Warszawy

Kalyani

Poznań
Aula ARTIS

Hip Hop Festival Poznań 2024

Poznań
Malta

KANTATY ŚWIECKIE / JOHANN SEBASTIAN BACH

Warszawa
Zamek Królewski w Warszawie

GREASE

Warszawa
Scena Relax

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Piotrków Try...
Miejski Ośrodek Kultury - Piotrków Trybunalski

Piotruś Pan

Warszawa
Teatr Capitol

Niepamięć

Warszawa
Garnizon Sztuki

Piotruś Pan

Olsztyn
Olsztyński Teatr Lalek

Pozytywni

Warszawa
Garnizon Sztuki

Recital Zbigniewa Zamachowskiego – 27. Festiwal Muzyki Kameralnej WIECZORY W ARSENALE im. Jana Staniendy

Wrocław
Arsenał Miejski Wrocław

KARNETY: Fotofestiwal 2024 - Międzynarodowy Festiwal Fotografii w Łodzi (13-23.06.2024)

Łódź
Fabryka Sztuki w Łodzi

NOVUM_pałac

Debrznica
Pałac Debrznica

Powrót do przeszłości, czyli auxiliańska podróż w głąb siebie — wznowienie

Kraków
Staromiejskie Centrum Kultury Młodzieży

LA CENERENTOLA / GIOACHINO ROSSINI

I PREMIERA - INAUGURACJA VII LETNIEGO FESTIWALU POLSKIEJ OPEY KRÓLEWSKIEJ - ROSSINI

PARTNEREM FESTIWALU JEST RUCH MUZYCZNY Wszyscy doskonale znają pełną magii i fantastycznych postaci baśń o Kopciuszku w wersji Charles’a Perraulta. Lecz w operze Rossiniego próżno szukać dobrej wróżki, wyczarowanej karety czy szklanego pantofelka, który w całym królestwie pasuje na jedną tylko wyjątkową stópkę. W libretcie, sporządzonym przez Jacopa Ferrettiego na podstawie wcześniejszych tekstów Charles’a-Guillaume’a Étienne’a oraz Francesca Fioriniego, zamiast wróżki występuje mędrzec Alidoro, postać macochy zastąpiona zostaje niesprawiedliwym ojczymem, a miejsce bucika zajmuje bransoletka, dzięki której książę rozpoznaje swoją wybrankę. Niezmiennym pozostaje jednak triumf skromności i wdzięku Kopciuszka nad chciwością i próżnością przyrodnich sióstr oraz bezwarunkowa dobroć głównej bohaterki, która w szczęśliwym zakończeniu wybacza swoim dotychczasowym oprawczyniom. Rossini, opowiadając pół żartem – pół serio baśniową historię, nie stroni od wirtuozerii, stawiając przed wszystkimi solistami ambitne zadania. Od czasów prapremiery, która odbyła się w karnawale 1817 roku w Teatro Valle w Rzymie, z głównymi rolami zmierzyła się plejada śpiewaczek i śpiewaków, bowiem po chłodnym przyjęciu pierwszego spektaklu, podobnie jak to miało miejsce w przypadku Cyrulika sewilskiego, każde kolejne przedstawienie spotykało się już z ogromnym uznaniem. Wkrótce opera podbiła sceny nie tylko we Włoszech, ale i w całej Europie, a zainteresowanie tym tytułem nie gaśnie i dziś. W inscenizacji przygotowanej przez Polską Operę Królewską typowy dla Rossiniego „rozbrykany komizm” z lekkością i właściwą sobie wirtuozerią interpretuje na nowo znakomita reżyserka Jitka Stokalska. Marta Dziewanowska-Pachowska 🔴 Zasady uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych przez Polską Operę Królewską --> KLIKNIJ TUTAJ 🔴 Informujemy, że od 1 stycznia 2024 r. przestają kursować meleksy dowożące widzów do Teatru Królewskiego. 🔴 Dojście do Teatru Królewskiego w Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie od ul. Agrykola. 🔴 Spóźnieni widzowie mogą nie zostać wpuszczeni na widownię. 🔴 Miejsca na widowni w Teatrze Królewskim są nienumerowane. ________________________________________________________________________________________________________ W razie pytań Biuro Organizacji Widowni Polskiej Opery Królewskiej jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 +48 500 309 424

Czas trwania: 180 minut

Organizator: Polska Opera Królewska

Występują

DON RAMIRO - SEBASTIAN MACH DANDINI - WITOLD ŻOŁĄDKIEWICZ DON MAGNIFICO - DARIUSZ MACHEJ CLORINDA - KAROLINA RÓŻA KOZŁOWSKA TISBE - JULIA MACH ANGELINA - KATARZYNA SZYMKOWIAK ALIDORO - PAWEŁ TROJAK MIMOWIE - JERZY KLONOWSKI, MACIEJ JAN KRAŚNIEWSKI DYRYGENT - DAWID RUNTZ PIANOFORTE - DAGMARA DUDZIŃSKA ZESPÓŁ WOKALNY POLSKIEJ OPERY KRÓLEWSKIEJ ORKIESTRA POLSKIEJ OPERY KRÓLEWSKIEJ
więcej+

Realizacja

KIEROWNICTWO MUZYCZNE - DAWID RUNTZ REŻYSERIA - JITKA STOKALSKA SCENOGRAFIA I KOSTIUMY - MARLENA SKONECZKO RUCH SCENICZNY - JOANNA LICHOROWICZ-GREŚ PRZYGOTOWANIE ZESPOŁU WOKALNEGO - JAKUB SZAFRAŃSKI II DYRYGENT - KAROL SZWECH REŻYSERIA ŚWIATŁA - KAROLINA GĘBSKA PROJEKCJE - MAREK ZAMOJSKI ASYSTENCI REŻYSERA - AGNIESZKA KOZŁOWSKA, SŁAWOMIR JURCZAK INSPICJENTKI - AGNIESZKA ORLIKOWSKA, TATIANA HEMPEL-GIERLACH
więcej+

Adres i dojazd

Muzeum Łazienki Królewskie, Teatr Królewski w Starej Oranżerii

ul. Agrykola 1, Warszawa

LA CENERENTOLA / GIOACHINO ROSSINI

Warszawa, Muzeum Łazienki Królewskie

dzisiaj

19:00

-,-

sprzedaż zakończona

jutro

19:00

-,-

sprzedaż zakończona

śr., 26.06

19:00

-,-

sprzedaż zakończona

cz., 27.06

19:00

-,-

sprzedaż zakończona

Sprzedaż on-line zakończona: ustaw powiadomienie, aby dostać email, kiedy bilety pojawią się w sprzedaży.

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Inne wydarzenia w tym miejscu

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!