Olsztyn Green Festival 2024

Olsztyn
CRS Ukiel

Kalyani

Chorzów
Chorzowskie Centrum Kultury

„Piosenka Ci nie da zapomnieć” czyli Jan Emil Młynarski gra, śpiewa i opowiada. Recital osobisty

Warszawa
Teatr Ateneum

Matka

Warszawa
Teatr Ateneum

Mów mi Italiano!

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

GREASE

Warszawa
Scena Relax

To Wiem Na Pewno

Warszawa
Teatr Ateneum

Prezent urodzinowy

Warszawa
Teatr Capitol

ADAM (PREMIERA)

Warszawa
Bohema House Teatr Ekologiczny

Hip Hop Festival Poznań 2024

Poznań
Malta

Excentrycy

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

Bixiga 70 (Brazylia) - Jedyny Koncert w Polsce

Warszawa
Pardon, To Tu

Pokaz iluzji dla całej rodziny

Trzebinia
Dom Kultury "Sokół"

Komedia odlotowa, czyli lumbago

Warszawa
Teatr Capitol

IL BARBIERE DI SIVIGLIA / GIOACCHINO ROSSINI - inscenizowana wersja koncertowa

Warszawa
Studio Koncertowe Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego

Projekt Tuwim

Warszawa
Teatr Capitol

Kuguar. Musical

Toruń
Teatr Muzyczny w Toruniu

VSJF: Miles Davis The Blue Note & Capitol Recordings by Kuba Lechki Quintet

Wrocław
Hotel Monopol Wrocław

Iluzjonista Y "To jest ustawione" / Sopot

Sopot
Sheraton Sopot Hotel

Vivacity - a Parade of Jazz Dance

Warszawa
Scena Relax

Mayday Bigamistka

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

48 URODZINY TEDE - JASTARNIA - WEJŚCIE 49 || 48 H NA 48 NUMERÓW / DWA KONCERTY / PIANA PARTY

Jastarnia
Wejście 49 Jastarnia

Nic się nie stało

Warszawa
Garnizon Sztuki

Szalone nożyczki

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

SOYKA SOLO!

Piechowice
Scena w Górach

Nic nie gra

Wrocław
Wrocławski Teatr Komedia

Dakh Daughters - 10-lecie Fundacji Widowisk Masowych

Kraków
ICE Kraków

DIVA 2. Lament królowej

Łódź
Teatr Kamila Maćkowiaka

GRA

Warszawa
Garnizon Sztuki

Abonament na szczęście

Warszawa
Scena Relax

Dominik Więcek „Café Müller” / Mizuki Taka „doldrums”- XX MIĘDZYNARODOWY FESITWAL ZAWIROWANIA

Dominik Więcek „Café Müller” „Das ist main Café Müller” mówi artysta i staje się jasne, że historia tancerza i spektakl Piny Bausch splatają się nierozłącznie. Fanfiction. Do świata wytworzonego w spektaklu choreografki, wprowadzona zostaje dialogująca z oryginałem historia nawiązująca do biografii performera, który urodzony w Iserlohn w Niemczech, a wychowany w Polsce, od jakiegoś czasu zadaje sobie pytanie: co by było, gdyby jego rodzice nie podjęli decyzji o powrocie do kraju. Wychodząc od własnej historii, wykorzystując twórczość Piny Baush Więcek stworzył spektakl o poczuciu zagubienia, naprzemiennie wzrastającej i opadającej determinacji, nostalgii za rzeczami, które nigdy się nie miały przydarzyć, oraz odwadze związanej z konfrontacją z samym sobą. Koncepcja, choreografia, wykonanie: Dominik Więcek Muzyka: Przemek Degórski Reżyseria oświetlenia: Klaudia Kasperska Kostium: Projekt: Nikola Fedak | Wykonanie: System mody / Serafin Andrzejak Konsultacje językowe: Joanna Pędzisz Konsultacje w zakresie sztuk walki: Patryk Kołodziejski Producent: Centrum Kultury w Lublinie w ramach Projektu Przestrzenie Sztuki Wsparcie prac badawczych: Tanzrecherche NRW, Theater im Pumpenhaus, Tanzfaktur Köln, Folkwang Universität der Künste, Lubelski Teatr Tańca Premiera 11.11.2021 / 25. Międzynarodowe Spotkania Teatrów Tańca w Lublinie Spektakl został wyselekcjonowany do europejskiej sieci Aerowaves #twenty23 Spektakl powstał w ramach programu "Przestrzenie Sztuki", finansowanego ze środków Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca oraz Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego. Operatorem projektu w Lublinie jest Centrum Kultury w Lublinie. Dominik Więcek to artysta, którego prace przepełnione są humorem, lekkością i żartobliwością. Jako choreograf dekonstruuje historię tańca i tradycje teatralne. Buduje mosty pomiędzy wątkami biograficznymi i doświadczeniami publiczności. Wierzy w spektakle, w których szczerość usytuowana jest gdzieś pomiędzy prywatnością, a skrajną teatralną formalnością. Mizuki Taka „doldrums” Dawno temu stworzenie które kiedyś było organizmem żyjącym pod wodą, wynurzyło się i zostało na lądzie. W przeciwieństwie do glonów, które dryfują i żyją na łasce prądów, ta forma życia (na lądzie jak i pod wodą) porusza się pod prąd. Prawdopodobnie, stworzenie to wciąż krąży gdzieś między nami. W erze w której silniki nie istniały, na morzu znajdywały się martwe strefy niedostępne dla człowieka. Na bezwietrznych wodach, żaglowce nie mogły uzyskać napędu i pozostawały na bezkresnym oceanie. Teraz się nie zatrzymujemy, nasze czasy idą wciąż naprzód. Co powinniśmy cenić najbardziej w erze gdy wszystko płynie i nieubłagalnie postępuje? Postęp czy regres? Dryfować czy tonąć w otchłani? Nawet jeśli słońce wschodzi i zachodzi. Zatrzymane w bezwietrznym morzu. Słońce wschodzi... i zachodzi.... Ludzkość składa się z nagromadzenia przypadkowych i niespójnych działań Dziś nasze czasy mogą trwać. Co powinniśmy cenić w tym świecie? A może raczej starajmy się nie postępować? Słońce wschodzi... i zachodzi... Praca zdobyła ponad 15 różnych nagród w Japonii i na całym świecie. Reżyseria, dramaturgia: Mizuki Taka Taniec: Mizuki Taka Mizuki Taka posiada tytuł magistra tańca obroniony na Ochanomizu National University w Japonii. Jej sztuka zakorzeniona jest w japońskiej technice tańca współczesnego. Pierwsze prace prezentuje od 2017 roku w Japonii i za granicą. W 2018 otrzymała II Nagrodę w konkursie YDC Competition, w 2020 Nagrodę Publiczności na festiwalu Dance Ga Mitai i w 2021 była finalistką YDC Competition I. W 2022 roku otrzymała Nagrodę Główną na SAI DANCE FESTIVAL i zaproszona została przez 1000 CRANES w Estonii, DIDF w Korei Południowej i WITH HARAJUKU i Contemporary Dance Festival w Japonii. Pracę którą zobaczymy na Festiwalu zaprezentowała w 2023 roku na 28MASDANZA Solo Contest gdzie została finalistką i wybrana została do MASDANZA EXTENSION zaproszona przez Hong Kong Dance Exchange w Hongkongu i na Rezydencję Artystyczną w Kanadzie. ------------------------------------------------------------- Festiwal jest współfinansowany przez miasto stołeczne Warszawę. Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach programu „Taniec”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.

Czas trwania: 60 minut

Dominik Więcek „Café Müller” / Mizuki Taka „doldrums”- XX MIĘDZYNARODOWY FESITWAL ZAWIROWANIA

Wydarzenie nie odbywa się w nadchodzącym czasie, ale gdy pojawi się nowy termin, damy Ci znać!

Nasze benefity

Możliwość wymiany rezerwacji najpóźniej na 3 dni przed wydarzeniem

Powiadomienia o zmianie w repertuarze

Zwracamy pieniądze w 24h lub wymieniamy na inny termin w razie odwołania wydarzenia

Nie wiesz na co się wybrać?

Zadzwoń do nas, pomożemy!